GADIS DEDAH BUKTI SEKS DENGAN SAMI..


By on 8:54 PM


Memalukan.Seorang sami yang terkenal di China dan mempunyai berjuta-juta pengikut di seluruh dunia termasuk selebriti seperti Tina Turner dan Orlando Bloom, kini dihimpit dengan skandal.

Shi Yongxin, yang juga ketua kuil Shaolin didakwa mempunyai perempuan simpanan.

Keadaan bertambah hangat apabila wanita itu dikenali sebagai Liu Liming telah memuat naik gambar seluar dalam yang dikatakan dipakainya ketika melakukan seks dengan Shi.

Selain berkongsi seluar dalamnya, Liu juga memberitahu dia telah menghantar kondom mengandungi air mani Shi kepada seorang doktor untuk tujuan keselamatan.

Liu juga mendakwa dia dan Shi menjalinkan hubungan sulit di hotel-hotel seluruh China lebih 20 kali selepas kali pertama bertemu tiga tahun lalu.

Dia juga mendakwa telah mengandung namun kandungan itu terpaksa digugurkan.
Skandal terbaru ini telah memaksa pihak berkuasa di China untuk menjalankan siasatan selepas tersebar dakwaan bahawa Shi juga mempunyai anak luar nikah serta kaki perempuan.

Kuil Shaolin yang menjadi tempat di mana Shi menjadi ketua itu merupakan tempat latihan bagi sami dan menjadi satu jenama yang popular serta menarik perhatian orang ramai di seluruh dunia.

Ia menjadikan Shi sebagai salah seorang sami yang terkenal di dunia namun imejnya terjejas susulan kebocoran dokumen dan gambar-gambar tidak bermoral oleh seorang lelaki yang menggelar dirinya sebagai . ‘Shi Zhengyi’.

Beliau telah menghantar gambar-gambar berkenaan kepada akhbar Huashang Bao, untuk menunjukkan bahawa Shi adalah seorang yang tidak bermoral dan berkelakuan buruk.
Kuil Shaolin bagaimanapun mendakwa tuduhan berkenaan sebagai fitnah dan berniat jahat.

About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

0 comments:

Post a Comment